Skip to content

nielsen, külastused ja aeg

Nielsen on otsustanud pidada külastustest olulisemaks saidis viibimise aega: Nielsen Alters Web Ratings, Favoring AOL Over Google. metrix.ee oskab kah sellises järjestuses näidata.

5 Comments

  1. tarmo888 wrote:

    oleks väga tore kui metrix.ee näitaks ka “bounce rate” protsenti ehk siis kui suur protsent külastusajaid ei vaevu edasi sirvima olles saabunud lehele.

    lisaks otse, viidatud ja otsing päritolule on olemas ka “other” (enamusel oleks see vist nulli lähedane, aga siiski)

    Teisipäev, juuli 17, 2007 at 5:43 e.l. | Permalink
  2. Peeter Marvet wrote:

    jah, neid lisandusi peaks mõtlema.

    esimene prob on küll pigem see, et tuleks suurema kampaaniaga miskid search.js populariseerimise ette võtma, sest muidu näitab otsingust tulnute % aiateibaid

    Teisipäev, juuli 17, 2007 at 8:48 e.l. | Permalink
  3. tarmo888 wrote:

    olles nüüd natuke asja uurinud ja asja üle natuke rohkem mõelnud, siis teeks ettepaneku üldse “otsing”, “viidatud” ja “other” ühte liita, et jäeks ainult “otse” ja “ülejäänud”. üsna konkreetne ja täpne

    nii on kasutajatele ka lihtsam, see statistika jäeks igaühele Google Analytics’i siseselt jälgimiseks ja igaühel jäeks valik milliseid otsingumootoreid ta defineerida tahab (enamus kasutaks nagunii google originaali).

    ei paista väga ahvatlev, aga millised on arvamused?

    Teisipäev, juuli 17, 2007 at 11:43 e.l. | Permalink
  4. Peeter Marvet wrote:

    nooooo way. Orgaaniline sisend ehk otsing on oluline mõõdik. Ja me väga arvestame sinu soovitustega kohalike otsimootorite vallas, metrix.ee/search.js juba sisaldab sinu lõppulisamise nippi muideks 🙂

    Teisipäev, juuli 17, 2007 at 11:51 e.l. | Permalink
  5. tarmo888 wrote:

    I have created a monster! 😀

    okei, kui me saame vabatahtlikult-sunniviisiliselt enamus populaarsed lehed seda lisa javascripti kasutama, siis vist pole väga vigagi ja need tulemused mis tulevad on täiesti võrreldavad.

    Teisipäev, juuli 17, 2007 at 1:41 p.l. | Permalink